به گزارش ایرنا ، سردار عبدالرضا ناظری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت : یکی از مهمترین راه های تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب ، مبارزه با کالای قاچاق است و فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران با اولویت قرار دادن شناسایی و کشف کالاهای قاچاق پر کاربرد ، تلاش دارد تا ضمن حمایت از تولید داخلی ، به رونق اقتصاد کشور کمک کند.
وی افزود :در راستای مبارزه با قاچاق ، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران به همراه عوامل انتظامی کلانتری 21 جواد آباد ورامین ، فردی را که در شهرستان ورامین اقدام به واردات غیر قانونی و دپو لوازم اولیه زندگی شهروندان از کشور چین کرده بود را شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر کردند.
ناظری گفت: ماموران پلیس آگاهی استان به همراه کارشناسان اداره صنعت معدن و تجارت در بررسی و تحقیقات اولیه ،انبار محل نگهداری کالای قاچاق را شناسائی کرده و با هماهنگی با مقام قضایی محل را مورد بازرسی قرار دادند.
وی اظهار کرد: در بازرسی از انبار و محل دپوی کالای قاچاق ، 32 هزار و 814 قلم انواع لوازم تزئیناتی منزل، ظروف آشپزخانه، منسوجات، لوازم خودرو، لوازم رایانه و دیگر اقلام را کشف کردند.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران ارزش این محموله قاچاق را 10 میلیارد ریال اعلام کرد.
وی تصریح کرد: پرونده متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین ، قرچک ، پیشوا ، پاکدشت ، پردیس ، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.