سرهنگ محمدحسن محمدی روز چهارشنبه در گفت‌و‌گو با ایرنا اظهار کرد: با اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا و سوخت در سطح شهرستان و با تشکیل کارگروه های اطلاعاتی و در پی کسب اخبار مبنی بر استفاده قاچاقچیان از محورهای مواصلاتی شهرستان جهت حمل کالای قاچاق ، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران در طول یک ماه کار عملیاتی و ایست و بازرسی در محور های 'فیروزکوه' و 'هراز' موفق به توقیف 18 دستگاه کامیون و کامیونت حامل بار قاچاق شدند.
محمدی خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از این خودروها مقادیر قابل توجهی کالا از قبیل 3 هزار و 270 لیتر انواع مواد سوختی، یک هزار و 384 حلقه انواع لاستیک خودرو، 292دستگاه انواع لوازم خانگی شامل کولر گازی و تلویزیون فاقد مدارک گمرکی به ارزش 8 میلیارد ریال کشف و رانندگان این خودروها نیز در این رابطه دستگیر شدند .
فرمانده انتظامی شهرستان دماوند ویژه شرق استان تهران در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی گفت: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به بدنه اقتصادی کشور وارد می کند که نیروی انتظامی با این مفسدان اقتصادی برخورد قاطع و قانونی کرده و اجازه جولان به آنها را نخواهد داد.
خبرنگار:الهام حیدری**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
تهرام/7246/ 6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.