امیر محمدی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: شهرستان ورامین به دلیل قرار گرفتن در مسیر محور امام رضا (ع) و مجاورت با محور قم – گرمسار همواره پذیرای مسافران متعدد نوروزی است که یا از این شهر به منظور دسترسی به سایر مناطق کشور عبور کرده و یا به منظور بازدید از آثار تاریخی و گردشگری، ورامین را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می کنند.
وی افزود: به منظور پذیرایی از مسافران نوروزی، دبیرستان نمونه امیرالمؤمنین ورامین به وسایل مورد نیاز اسکان مسافران تجهیز شده و فرهنگیان و مسافران می توانند از فضای پیش بینی شده تا پایان تعطیلات نوروز استفاده کنند.
محمدی گفت: کلیه کلاس های این آموزشگاه به وسایل گرمایشی، تلویزیون، یخچال، فرش، پتو و حمام مجهز است.
وی افزود: فرهنگیان و مسافران می توانند در زمان مراجعه به ورامین با حضور در آموزش و پرورش این شهرستان واقع در مجتمع ادارات و یا مراکز اسکان، نسبت به دریافت مجوز اقامت در مراکز اقدام کنند.
محمدی اظهار کرد: با هماهنگی های به عمل آمده ، برشورها و جزوات آموزشی و نقشه های گردشگری آثار تاریخی ورامین در این مراکز به مسافرین ارائه می شود تا این افراد بتوانند هنگام استقرار در ورامین از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری شهرستان بازدید کنند.
وی گفت: شماره تلفن 02136246384 الی 86 آماده پاسخگویی به مسافران جهت استقرار در مرکز اسکان فرهنگیان است.
مدیر آموزش و پرورش ورامین افزود: مرکز اسکان فرهنگیان در شهر ورامین واقع در خیابان شهید مزدرانی ، خیابان دانشسرا ، دبیرستان نمونه حضرت امیرالمومنین(ع) مستقر بوده و آماده خدمت رسانی به فرهنگیان و مسافران نوروزی است.
ورامین در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
ورامین از یکصد اثر تاریخی ، مذهبی ، گردشگری و جاذبه های گردشگری برخوردار است که ده ها اثر آن به ثبت آثار ملی رسیده است.
برج آرامگاهی علاء الدوله ، مسجد جامع و امامزاده یحیی از جمله آثار تاریخی مهم ورامین است.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.