به گزارش ایرنا ، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج دراین آیین گفت: در این ناحیه 110 هزار دانش آموز در 498 کد مدرسه در سال تحصیلی 96-95 تحصیل می کنند.
قاسم پوستین دوز اظهار کرد: مسئولیت امور آموزشی و تربیتی دانش آموزان این ناحیه را 5 هزار و 600 فرهنگی در مدارس دولتی و 1700 نفر در مدارس غیر دولتی بر عهده دارند.
وی بیان کرد: مدیران در مدارس مسئولیت سنگینی را بر عهده دارند زیرا با برنامه ریزی زمینه اجرایی شدن و هدایت برنامه ها را در فرآیند تعلیم و تربیت بوجود می آورند.
پوستین دوز تصریح کرد: موفقیت های کسب شده در آموزش و پرورش ناحیه 4 در بخش های مختلف علمی، فرهنگی ، هنری و ورزشی حاصل سختکوشی و احساس مسئولیت همه مدیران و معلمان در مدارس این ناحیه است.
وی با اشاره به رویکرد رو به رشد برنامه های آموزشی - تربیتی در مدارس این ناحیه یاد آور شد: امیدواریم در سال آینده نیز معلمان با تلاش بیشتر زمینه کیفیت بخشی به برنامه ها در مدارس را فراهم آورند.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج خاطر نشان شد: فعالیت ها و برنامه های اجرا شده در معاونت های مختلف این ناحیه در قالب یک کلیپ در آمده است تا گوشه ای از زحمات خیرین نیک اندیش، معلمان ،مدیران و مشارکت اولیاء به تصویر کشیده شود.
پوستین دوز گفت: در حاشیه این گردهمایی نمایشگاهی از دستاوردهای آموزش و پرورش در 5 غرفه در بخش های مختلف به نمایش در آمده است.
در این آیین با اهداء لوح و تابلو فرش قرآنی از مدیران موفق مدارس آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج تجلیل شد.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.