'حسین میرزاملکی' روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به تدابیر و تمهیدات اتخاذ شده از سوی شهرداری برای جمع آوری مواد اشتعالزا از سطح شهر خاطرنشان کرد: آتش نشانی شهرداری دماوند همچون سال های گذشته با اتخاذ تدابیر لازم و هماهنگی‌های به‌ عمل‌ آمده سعی دارد تا چهارشنبه‌ای بدون خطر را برای شهروندان دماوندی فراهم کند.
وی ادامه داد: چهار خودروی عملیاتی و سه خودروی پشتیبانی به همراه بیش از 15 نیروی عملیاتی برای چهارشنبه آخرسال درحالت آماده باش هستند که امیداست با رعایت کردن همه موارد ایمنی از طرف مردم شاهد هیچ گونه حادثه ای نباشیم.
مسئول آتش نشانی شهر دماوند با بیان اینکه در سه منطقه دماوند، گیلاوند و مشاء نیروها آتش نشان با تجهیزات کامل در آشیانه مرکزی مستقرمی باشند و دماوند نیز آمادگی لازم برای مقابله با حوادث احتمالی وجود دارد، افزود: شهرداری دماوند با اطلاع رسانی عمومی در سطح شهر از سویی سعی در آگاه کردن مردم از عواقب ناشی از غفلت و کوتاهی والدین در چهارشنبه آخر سال و از سوی دیگر اطلاع رسانی به فرزندان کرده است.
این مقام مسئول از حضور واحدهای گشت سیار با هماهنگی واحد خدمات شهری در نقاط حساس در سه شنبه و چهارشنبه به صورت 24 ساعته خبر داد و گفت: واحدهای گشت تمامی مناطق استحفاظی شهر دماوند را تحت نظر دارد تا از هرگونه حادثه احتمالی جلوگیری شود.
میرزاملکی بیان کرد: چهارشنبه آخرسال علاوه بر روشن کردن آتش رسومات دیگری نیز دارد که با آرامش همراه است و مردم می توانند آنها را انجام دهند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: الهام حیدری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7246/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.