به گزارش ایرنا، حسین نصراله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری، محمد اسدنژاد رئیس ناحیه دو آموزش و پرورش شهرستان ری، بهروز نصیری رئیس ناحیه یک آموزش و پرورش شهرستان ری و جمعی از معلمان، مربیان و دانش آموزان بسیجی در این مراسم معنوی با شکوه حضور داشتند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در این مراسم با بیان اینکه کشور در طول هشت سال دفاع مقدس 233 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است تاکید کرد: دانش آموزان باید با مطالعه تاریخ انقلاب و دفاع مقدس اطلاعات تاریخی خود را بالا ببرند تا بتوانند کار بزرگ شهدا و ایثارگران را در تامین امنیت و آسایش امروز کشور درک کنند.
حسین نصراله به 500 هزار جانباز که در راه کشور جانباز اعصاب و روان، شیمیایی، قطع عضو و قطع نخاع شده اند اشاره کرد و بیان داشت: دانش آموزان باید بدانند که کشور برای رسیدن به چنین جایگاه در سطح بین الملل و منطقه سختی ها و رنج های فراوان کشیده است و اگر نسل جوان کشور اطلاعات تاریخی خود را بالا نبرد به راحتی دشمن را در عرصه جنگ نرم پیروز می کند.
وی با بیان اینکه کشور دارای 36 هزار شهید دانش آموز است اظهار داشت: دانش آموزان در جهت پاس داشت کار بزرگ شهدا می توانند گروه هایی تشکیل دهند و به خانواده های شهدا سر به زنند و از این طریق با شخصیت و اهداف شهدای والا مقام کشور آشنا شوند.
رئیس ناحیه دو آموزش و پرورش شهرستان ری نیز در ادامه این مراسم گفت: دانش آموزان کشور باید بدانند که شهدای زیادی جان خود را تقدیم کردند تا رژیم طاغوت ستم شاهی از کشور خارج و انقلاب به پیروزی برسد و در ادامه مسیر انقلاب شهدای زیادی برای دفاع از کشور جان خود را تقدیم کردند.
محمد اسد نژاد ادامه داد: دانش آموزان باید بدانند که دشمنان این کشور از هر طریقی بخصوص در حال حاضر از فضای مجازی در جهت تخریب و صدمه زدن به انقلاب و فرهنگ دینی کشور وارد می شوند.
وی ادامه داد: نسل جوان کشور می تواند با مطالعه وصیت نامه شهدا و ادامه دادن راه آنان زندگی خود و آینده کشور را تضمین کنند.
از 16 اسفند تا 22 اسفند را که سالروز تشکیل بنیاد شهید به فرمان حضرت امام(ره) است هفته شهید نام گذاری شده است.
3218 / 6139
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.