به گزارش ایرنا، نادر نصیری روز دوشنبه در مراسم آغاز بهره برداری از ساختمان ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران گفت: 5 هزار متر مربع فضای اضافه شده در ساختمان ستادی بنیاد شهید شهرستان های استان تهران و شهرستان های پیشوا، ملارد، قرچک و بهارستان متبلور شده است که برای آن حدود 70 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی با بیان اینکه ساخت ساختمان جدید اداره کل در اسفند 93 آغاز شد افزود: پس از دو سال تلاش بی وقفه این ساختمان با ظرفیت 2 هزار و 322 متر مربع بنا و 5 طبقه مورد بهره برداری قرار گرفت.
نصیری همچنین ساخت ساختمان های نوبنیاد بهارستان در 600 متر مربع زیربنا، ملارد در 330 متر مربع زیربنا و ساختمان های دو طبقه قرچک و پیشوا را از دیگر اقدامات اداره کل بنیاد شهید شهرستان های تهران برای توسعه فضای فیزیکی ذکر کرد.
وی با بیان اینکه اداره کل بنیاد شهید در ابتدای مسئولیت با بحران اخطار تخلیه اماکن استیجاری برخی ادارات بنیاد شهید شهرستان های تهران مواجه شده بود افزود: با تلاش و کوشش مدیران و کارکنان بنیاد شهید و جلب منابع درون سازمانی و استانی موفق شدیم این بحران ها را به فرصت تبدیل کنیم.
مراسم بهره برداری از ساختمان ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران با عنوان ساختمان شهید رجایی با حضور حجت الاسلام و المسلمین شهیدی محلاتی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، سید منصور میرمرادی معاون توسعه مدیریت بنیاد شهید و امورایثارگران، نادر نصیری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران و جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری برگزار شد.
این ساختمان در زمینی به مساحت 770 متر مربع و با زیربنای 2 هزار و 322 متر مربع در 5 طبقه با هزینه 50 میلیارد ریال از منابع داخلی و استانی ساخته شده است.
در این مراسم همچنین از فرهنگ اعلام و جلد اول وصیت نامه شهدای شهرستان های استان تهران با حضور مسئولان بنیاد شهید رونمایی شد.
همچنین در این مراسم از ساختمان جدید بنیاد شهید ملارد که در زمین 712 متری در دو طبقه با هزینه 5 میلیارد ریال ساخته شده است به صورت ویدئو کنفرانس بهره برداری شد.
6139
انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.