به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی محلاتی روز دوشنبه در مراسم آغاز بهره برداری از ساختمان ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران گفت: جانبازان و جامعه شاهد و ایثارگری باید بنیاد شهید را خانه خود دانسته و خدمتگزاران بنیاد شهید همواره با روی باز و اخلاق خوب با آنان برخورد کنند.
وی گفت: با کسانی که با خانواده شهدا و جانبازان برخورد ناصحیح و غیر اخلاقی داشته اند برخورد جدی کرده ام و حتی چند نفر را به خاطر این کار اخراج کردم.
شهیدی گفت: مدیران و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران باید قدر فرصت خدمتگزاری به قشر معنوی و الهی شاهد و ایثارگر را بدانند و بدانند برای قشری خدمت می کنند که همه ملت ایران مدیون جانفشانی و ایثارگری آنان هستند.
وی گفت: شهدا و ایثارگران با حضور در دفاع مقدس با همه دنیا که قدرت خود را از آستین صدام جنایتکار بیرون آورده بودند جنگیدند و با اتکا و تاسی به رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) صحنه هایی آفریدند که در تاریخ اسلام ماندگار و ابدی شد.
شهیدی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران 3 میلیون و 300 هزار عضو دارد افزود: این سازمان یکی از بزرگترین سازمان های دولتی است که حوزه مسئولیت گسترده ای دارد و امکانات محدود اجازه رفع همه مشکلات را نمی دهد ولی برای خدمتگزاری همه تلاش خود را می کنیم چرا که زمانی خدمتگزاری ارزش دارد که با امکانات کم بهترین خدمت را ارائه کنیم.
وی با اشاره به آغاز بهره برداری از ساختمان جدید اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران گفت: بهره برداری از این بنای جدید باید فصل جدیدی از خدمتگزاری مدیران و کارکنان این مجموعه باشد.
شهیدی ادامه داد: همانطور که امام راحل(ره) فرمودند که بنیاد شهید افضل نهادهاست این نهاد در همه ابعاد از جمله امکانات ساختمانی و سخت افزاری باید افضل باشد تا بتواند خدماتی در شان و حد خانواده معظم شهدا و ایثارگران ارائه کند.
مراسم بهره برداری از ساختمان ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران با عنوان ساختمان شهید رجایی با حضور حجت الاسلام و المسلمین شهیدی محلاتی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، سید منصور میرمرادی معاون توسعه مدیریت بنیاد شهید و امورایثارگران، نادر نصیری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران و جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری برگزار شد.
این ساختمان در زمینی به مساحت 770 متر مربع و با زیربنای 2 هزار و 322 متر مربع در 5 طبقه با هزینه 50 میلیارد ریال از منابع داخلی و استانی ساخته شده است.
در این مراسم همچنین از فرهنگ اعلام و جلد اول وصیت نامه شهدای شهرستان های استان تهران با حضور مسئولان بنیاد شهید رونمایی شد.
همچنین در این مراسم از ساختمان جدید بنیاد شهید ملارد که در زمین 712 متری در دو طبقه با هزینه 5 میلیارد ریال ساخته شده است به صورت ویدئو کنفرانس بهره برداری شد.
6139
خبرنگار: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.