مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب روز یکشنبه با اعلام این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: نمایشگاه بین المللی ابزارآلات و یراق صنعتی برای نخستین بار با حضور 120 شرکت داخلی و خارجی 10 تا 13 ماه جاری در این مجموعه برگزار می شود.
سیدمحمد سیدی افزود: دراین نمایشگاه 86 شرکت خارجی و 34 شرکت داخلی جدیدترین محصولات و آخرین دستاوردها و فناوری ها در زمینه تولید ابزارآلات و یراق صنعتی را به نمایش خواهند گذاشت.
وی همچنین به برگزاری همزمان نمایشگاه بین المللی تجهیزات صنعتی رایانه ای(CNC) از 10 تا 13 اسفند در مجموعه شهرآفتاب اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه نیز آخرین دستاوردهای بین المللی صنعت CNC برای بازدید عموم علاقه مندان به نمایش گذاشته خواهد شد.
وی اظهار کرد: این نمایشگاه با حضور 38 شرکت بین المللی فعال در زمینه تجهیزات صنعتی رایانه ای از کشورهای چین، ایتالیا، اتریش، سوئیس و آلمان برگزار می شود.
مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب افزود: همچنین دراین نمایشگاه 6 سازمان صنعتی از ایران و آلمان جدیدترین محصولات و دستاوردهای نوین خود در زمینه تولید تجهیزات صنعتی رایانه ای را به نمایش می گذارند.
سیدی با اشاره به برگزاری این دو نمایشگاه در فضایی به مساحت 10 هزار مترمربع از مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب افزود: علاقه مندان به بازدید از این دو نمایشگاه صنعتی از ساعت 10 تا 17 روزهای 10 تا 13 اسفندماه می توانند به مجموعه شهر آفتاب مراجعه کنند.
به گزارش ایرنا، مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در جنوب شهر تهران «مجاورت مرقد مطهر امام خمینی (ره) و به فاصله اندکی از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)» و در زمینی به مساحت 138 هکتار احداث شده است.
این مجموعه دارای یک ورودی شرقی از بزرگراه تهران - قم و یک ورودی از کمربندی شهر آفتاب است.
مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، اردیبهشت ماه امسال با برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب به صورت رسمی به بهره برداری رسید.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/9353**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.