به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدباقر قالیباف عصر روز چهارشنبه در اختتامیه هفتمین دوره المپیاد، پارالمپیاد و فعالیت های ورزشی محلات تهران که باحضورمسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در سالن 12هزار نفری آزادی برگزارشد، افزود:آرزوی همیشگی من این بود که با فراهم شدن امکانات بتوانیم گام های استواری را در جهت غنی تر شدن اوقات فراغت، سلامت و تندرستی جامعه بردارم .
وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات شهروندان و ورزشکاران پایتخت در 50 رشته ورزشی با یکدیگر به رقابت سالم پرداختند.
شهردار تهران اظهار کرد: یکی از دستاوردهای شهرداری تهران طی سه تا چهار سال اخیر ایجاد 22 پارک مخصوص جانبازان و معلولین در سطح 22 منطقه شهر تهران بود که این قشر به راحتی در این فضاها تردد کنند.
قالیباف ادامه داد: یکی دیگر از دستاورهای مهم شهرداری در 10 سال اخیر ایجاد 2 هزار کیلومتر مسیر پیاده راه برای شهروندان تهرانی در پارکها بود.
وی با بیان اینکه در شرایط سخت اقتصادی وظیفه ما این است که سهم ورزش و مسایل فرهنگی را افزایش دهیم گفت: باید با فراهم کردن نیازهای جامعه بتوانیم ورزش را در سبد اصلی خانوارها بگنجانیم.

**حضور یک میلیون و 400 هزار ورزشکار در هفتمین المپیاد شهر تهران
رییس سازمان ورزش شهرداری تهران افزود: در این دوره از مسابقات المپیاد و پارالمپیاد شهر تهران یک میلیون و 400 هزار ورزشکار حضور داشتند.
محمد رضایی گفت: مردان در 50 رشته و زنان در 48 رشته ورزشی به رقابت پرداختند.
رضایی با اشاره به اینکه ورزش همگانی دامنه ای برای کشف استعدادهای برتر است افزود:مشارکت مردم و تامین امکانات ورزشی یکی از گام های اساسی شهرداری تهران بود که استعدادهای زیادی کشف و ساماندهی شدند.
رضایی به ارزان بودن فعالیت ورزشی در پایتخت اشاره کرد و گفت: مدیریت شهری در چند سال اخیر توانست خدمات شایانی را به شهروندان تهرانی عرضه کند.
رییس سازمان ورزش شهرداری خاطر نشان کرد: در سال جاری بیش از 85میلیون نفر( سانس به ازای هر نفر) به شهروندان ارایه شد.
اختتامیه المپیاد و پارالمپیاد و فعالیت های ورزشی محلات شهر تهران از ابتدای سال در سه سطح محله ، منطقه و فرا منطقه در سطح مناطق پایتخت برگزار شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.