به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، رضا قدیمی افزود: بر اساس دستورالعمل ها، شهرداری تهران باید بخشی از زیرساخت های مربوط به نگهداری معتادان را تامین کند که در این خصوص تمامی اقدامات لازم انجام شده است.
وی گفت: به دلیل کارایی هر چه بهتر چرخه درمان معتادان خودمعرف تلاش کردیم تا اداره برخی از کمپ های ماده 15 ( مراکز ترک اعتیاد اختیاری و خودمعرف) را برعهده بگیریم.
قدیمی اظهار کرد: در همین راستا به تازگی اقدامات مربوط به ساخت کمپ «مرهم» ویژه زنان معتاد خودمعرف را در دستور کار قرار داده ایم
و پیش بینی کردیم تا پس از افتتاح رسمی مرکز، مددجویانی که به دلیل تکمیل ظرفیت امکان حضور در مرکز چیتگر یا کمپ های بهزیستی را ندارند به این مرکز هدایت شوند.
مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه مدیریت شهری هیچ گونه مسئولیتی در قبال کمپ های ماده 16 (کمپ های ترک اعتیاد اجباری) ندارد، افزود: مسئولیت این کمپ ها به طور کامل بر عهده ستاد مبارزه با مواد مخدر است.
قدیمی با اشاره به همکاری جدید مدیریت شهری و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: طی روزهای اخیر 300 نفر ظرفیت را در مرکز آفتاب امید واقع در خاورشهر در اختیار شورای هماهنگی قرار دادیم به طوری که مددجویان جمع آوری شده در روزهای گذشته به این مکان انتقال یافتند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار:معصومه جوان معبودی انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7245/ 1539

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.