به گزارش ایرنا، سعید ناجی روز پنجشنبه در آیین تجلیل برگزیدگان ملی بخش کشاورزی این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری افزود: انصافا دولت تدبیر در مدت سه سال، برنامه های ارزشمندی و اثرگذار در جهت افرایش تولید محصولات کشاورزی انجام داده است.
وی با بیان اینکه مکانیزه کردن آبیاری باغات و اراضی کشاورزی با توجه کمبود منابع آب در سطح مطلوب اجرایی شده، اظهار کرد:هم اکنون نزدیک به 2 هزار هکتار از باغات تحت آبیاری قطره ای هستند و با رشد2 برابر نسبت به قبل برخوردارند.
ناجی گفت: تولیدکنندگان محصولات کشاورزی در گذشته به ناچار تولیدات خود را از طریق دیگر کشورها به امریکا صادر می کردند اما پس از برجام امروز تولیدکنندگان به صورت مستقیم محصولات خود را به امریکا صادر می کنند که این نشانگر موفقیت دولت در عرصه دیپلماسی پس از برجام است.
فرماندار شهرستان شهریار با بیان اینکه عده ای در کشور در صددند موفقیت های دولت را در تمام زمینه ها کم رنگ جلو دهند، افزود: این تفکر در حق مردم و نظام اسلامی و دولت جفا است، موفقیت دولت موفقیت نظام و ملت ایران است و پشتیبانی و حمایت از دولت در شرایط امروز می تواند به توسعه بالندگی کشور منجر شود.
وی خاطر نشان کرد: امروز کشور از لحاظ تولیدات گندم برای دومین بار با تلاش کشاورزان زحمتکش رکورد بالای 11 میلیون تن تولید گندم را کسب کرده و ما از این لحاظ خودکفا هستیم.
محمدعلی شاکری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهریار نیز در این آیین با بیان اینکه سه نفر از برگزیدگان ملی کشوری از کشاورزان و باغداران این شهرستان هستند، افزود: این امر بیانگر حمایت و توجه دولت به توسعه زیربنایی بخش کشاورزی در شهرستان شهریار است.
وی با اشاره به وجود حدود 17 هزار هکتار اراضی کشاورزی و باغی در شهرستان شهریار گفت: در سال95 حدود 2هزار هکتار از این زمین ها زیر کشت آبیاری قطره ای رفته اند.
در پایان این مراسم از سیدعلی ایروانی به عنوان مدیرعامل شرکت تعاونی نمونه روستایی کشور، عبدالرضا نصیری باغدار نمونه میوه های هسته دار کشوری و علی ورزدار نظام صنفی کارهای نمونه کشاورزی کشوری تجلیل شد.
آیین تجلیل برگزیدگان ملی بخش کشاورزی شهرستان شهریار روز پنجشنبه با حضور فرماندار شهریار، با حضور کشاورزان، باغداران و چهره های علمی فرهنگی و سیاسی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
خبرنگار: محمدعلی مرادی انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7409/7245/ 1539

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.