معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی از دستگیری یک دندانپزشک با مدرک پزشکی جعلی در تهران خبر داد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی اظهار داشت: به دنبال دریافت خبری در خصوص فعالیت فردی با مدارک پزشکی جعلی در حوالی محله مسعودیه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، سرهنگ نادر مرادی ادامه داد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم با اجاره مطب بوسیله مُهر طبابت و شماره نظام پزشکی جعلی اقدام به ارائه خدمات دندانپزشکی به صورت غیرقانونی به شهروندان می کرده و مبالغ هنگفتی را نیز از این راه بدست آورده است.

وی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس بلافاصله با انجام هماهنگی قضائی به همراه نماینده شبکه بهداشت به مطب مورد نظر در حوالی مسعودیه اعزام و در یک اقدام پلیسی وی را دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پایتخت با بیان اینکه متهم با اعتراف به بزه انتسابی برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شد، گفت: مطب مذکور براساس دستور قضائی پلمب شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس تهران بزرگ اعلام کرد: در راستای طرح ارتقای امنیت عمومی و جلوگیری از بروز تخلفات صنفی و شیوع ویروس منحوس کرونا، روز گذشته تیم‌هایی از ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پایتخت به همراه تمام پایگاه‌های ده‌گانه پلیس امنیت عمومی، کنترل و نظارت بر صنوف را با جدیت و با بکارگیری تمام توان و استعداد موجود در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ‌ مرادی گفت: در ساماندهی اصناف و برخورد با ناهنجاری‌ها، بیست و هفتم شهریور ماه از تعدادی سفره‌خانه‌های سنتی و قهوه‌خانه‌های سطح شهر تهران بازدید صورت گرفت.

وی بیان داشت: در این طرح نظارتی، مأموران به ۹ قهوه‌خانه مشکوک شدند و در بازدید صورت گرفته دریافتند، متصدی سفره خانه با بستن درهای ورودی و خروجی صنف خود بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضمن استعمال قلیان این محل را به پاتوقی برای افراد مجرم و انجام برخی رفتارهای هنجارشکن کرده که با هماهنگی قضائط واحدهای صنفی مذکور به علت تخلفات صنفی پلمب شدند.

مرادی با اشاره به اینکه متصدی این واحدهای صنفی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند، خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا حفاظت از سلامتی شهروندان از اولویت های اصلی پلیس بوده و از شهروندان تقاضا دارم تا در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.