فرمانده انتظامی تهران بزرگ در آستانه روز خبرنگار گفت: خبرنگاران افسران جبهه فرهنگی در مقابل هجمه‌های دشمنانی هستند که امنیت و احساس امنیت و دیگر داشته‌های فرهنگی و ارزشی ما را هدف قرار داده‌اند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ابراز کرد: خبرنگاران افسران جبهه فرهنگی در مقابل هجمه‌های دشمنانی هستند که امنیت و احساس امنیت و دیگر داشته‌های فرهنگی و ارزشی ما را هدف قرار داده‌اند و در این مسیر همواره به دنبال ایجاد سیاه‌نمایی، شبهه‌افکنی، تحریف، دروغ پراکنی و تشویش در جامعه هستند.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، سردار حسین رحیمی ضمن تبریک روز خبرنگار (۱۷ مرداد) - سالروز شهادت محمود صارمی- بیان داشت: خبرنگاران متعهد و فرهیخته ما همواره با تلاش‌های بی‌وقفه و مجاهدانه خود و با اطلاع‌رسانی‌های صحیح، دقیق، بهنگام و منصفانه خود به خوبی توانسته‌اند که نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کنند و با کنار زدن غبار فتنه دشمنان، واقعیت و حقیقت را به دور از هر گونه تحریفی به مردم تقدیم کنند.

وی افزود: اینجانب روز خبرنگار را به همه افسران جبهه فرهنگی که با قلم خود، از مرز های فرهنگی، اعتقادی و انقلابی این مرز و بوم پاسداری می کنند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.