روز گذشته یکی از مأموران کلانتری قلهک برای اجرای ابلاغ قضایی و حکم خلع ید به همراه نماینده دادستان به خیابان شریعتی_ یخچال مراجعه می‌کند که در این حادثه متشاکی اقدام به خودسوزی می کند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: روز گذشته یکی از مأموران کلانتری قلهک برای اجرای ابلاغ قضایی و حکم خلع ید به همراه نماینده دادستان به خیابان شریعتی_ یخچال مراجعه می‌کند که در این حادثه متشاکی اقدام به خودسوزی می کند که تلاش برای جلوگیری از خودسوزی متشاکی مامور تهرانی را به بیمارستان کشاند .

به گزارش ایرنا بر اساس اعلام روز دوشنبه پلیس تهران بزرگ، سردار کیوان ظهیری در این باره اظهار داشت: روز گذشته یکی از مأموران کلانتری قلهک برای اجرای ابلاغ قضایی و حکم خلعید به همراه نماینده دادستان و دادورز به نشانی مشخص در خیابان شریعتی _ یخچال مراجعه می‌کند که آدرس فوق خانهای متعلق به یک خانم بود اما همسرشان در آنجا ساکن بودند و خانم طبق قانون حکم خلعید را از مراجع قضایی گرفته بود.

وی گفت: هنگامی که مامور به همراه نماینده دادستان به آدرس میروند همسر خانم همه چیز را پذیرفته و بعد نماینده قانونی دادگستری مشغول تنظیم صورتجلسه میشود که در این حین همسر خانم وارد آشپزخانه شده و یک قوطی وایتکس که محتوی تینر بود را روی خودش میریزد  و بعد کبریت را روشن میکند که خودش را آتش بزند اما خوشبختانه مامور کلانتری که حواسش به آقا بود سریع کبریت روشن را با دست از مرد گرفته و وی را بلند کرده و به راهرو می برد تا از خطرات احتمالی جلوگیری کند.

 ظهیری ادامه داد: آقایی که روی خودش تینر ریخته بود  اظهار میکند که دارد میسوزد بلافاصله ماموران کلانتری وارد آشپزخانه شده و یک پارچ آب میبرد تا روی صورت مرد ریخته و از شدت سوزش صورتش کم کند غافل از اینکه این مرد در جیبش فندک داشته و با روشن کردن فندک خود را آتش میزند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: مامور جان برکف پلیس وقتی با این صحنه مواجه می‌شود پارچ آب را روی مرد ریخته و و دوباره او را بغل کرده و از پله ها پایین میآورد تا وارد حیاط کند و از سوختن بیشتر آن جلوگیری کند غافل از اینکه لباس خودش هم آغشته به تینر شده و خودش هم میسوزد.

وی افزود: همسایگان، نماینده دادستانی و پسر ۲۲ ساله مرد که در صحنه بودند با مشاهده این صحنه بلافاصله شلنگ‌آب را باز کرده و روی این دو نفر میریزند.

سردار ظهیری افزود: با حضور عوامل اورژانس و آتش نشانی در نهایت این دو فرد به بیمارستان منتقل شده و همسر خانم به علت شدت جراحات وارده جان میسپارد.

ظهیری اعلام کرد: مامور جان برکف کلانتری قلهک که ستوان دوم پرویز کرمپور نام دارد سوختگی شدید ۶۰ درصد از نوع درجه ۳ از ناحیه صورت، سینه، دست شده و هم اکنون در آی سیو بیمارستان بستری است.

ظهیری خاطرنشان کرد : مامور  کلانتری قلهک  برای نجات جان متشاکی  این اقدام انسان دوستانه را انجام داد و خود  نیز  دچار سوختگی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.