فرماندار ورامین امروز(پنجشنبه 9 مرداد ماه) اعلام کرد: وضعیت کرونا این شهرستان از روز گذشته قرمز شده است.

فرماندار ورامین از لغو برگزاری نماز عید قربان در این شهرستان خبر داد و گفت: از روز گذشته وضعیت ورامین از لحاظ کرونا قرمز شده است.

به گزارش جماران، حسین کاغذلو عصر پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تا کنون وضعیت ورامین در شیوع کرونا به قرمز نرسیده بود اظهار داشت: در هفته‌های اخیر و موج دوم این بیماری، تعداد افراد مبتلا به این بیماری افزایش یافته و بر اساس اعلام وزارت بهداشت، از روز گذشته وضعیت ورامین قرمز شده است.

کاغذلو افزود: فعالیت تالارهای پذیرایی، قلیان‌سراها، برپایی کلیه اجتماعات و همایش‌ها، برگزاری مراسم عروسی و سایر مراسمی که منجر به اجتماع مردمی شود و فعالیت باشگاه‌های ورزشی پربرخورد نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

فرماندار ورامین گفت: از همه مردم می‌خواهیم بیش‌تر از قبل پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و از وسایل محافظتی استفاده کنند و همچنین در صورت عدم ضرورت از خروج از منزل خودداری کنند.

وی بیان داشت: به منظور جلوگیری از افزایش شیوع این بیماری و بر اساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا و استان تهران، از امروز محدودیت‌های در برخی از فعالیت‌ها اعمال می‌شود که لغو برگزاری مراسم دعای عرفه و اقامه نماز عید قربان، در این راستا انجام شد و روز عید قربان، فقط کشتارگاه خورین ورامین مجاز به کشتار دام بوده و مرکز عرضه‌ای در سطح شهرستان ایجاد نمی‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.