بخش انگلیسی شبکه خبری فرانس ۲۴ روز گذشته گزارشی در خصوص اقدامات شهرداری تهران در مقابله و مهار کرونا پخش و اقدامات مدیریت شهری پایتخت را در این زمینه مثبت ارزیابی کرد.

خبرنگار این شبکه خبری در گزارش خود از پیروز حناچی به عنوان یکی از مسئولانی که برای بازگشایی مساجد، کسب و کارها و مدارس تلاش می کند، نام برده است.

فرانس ۲۴ حناچی در گزارش خود تاکید دارد که خوش‌بینی و امیدواری حناچی به اینکه سرعت شیوع کرونا در ایران رو به کاهش است، مورد توجه جهان قرار گرفته و حتی بسیاری از شهروندان به خاطر این قدردان حناچی هستند که در مبارزه با کرونا ایفای نقش کرد و تصویر ایران را در جامعه جهانی بهبود بخشید.

خبرنگار فرانس ۲۴ به اقدامات مدیریت شهری تهران برای مقابله با کرونا اشاره کرد و در گزارش خود آورده است: شهردار تهران به گندزدایی خیابان ها همت گماشت، به بی خانمان ها و کارتن خواب ها در برابر کرونا پناه داد و حتی اسباب سرگرمی شهروندانی که مجبور بودند در خانه بمانند را فراهم کرد.

در بخش دیگری از گزارش فرانس ۲۴ آمده است: حناچی با جامعه جهانی ارتباط برقرار کرد و هفته گذشته با صادق خان شهردار لندن نیز یک تماس تصویری داشت.

شهردار تهران در خصوص این تماس‌های تصویری به این شبکه خبری گفته به نظرم رسید که ارتباط میان شهرداران کلانشهرها و پایتخت های جهان آرامش بخش بوده و می تواند فرصتی برای خسته نباشید گفتن، شناخت چالش ها و تبادل تجربیات باشد.

فرانس ۲۴ در بخش دیگری از گزارش خود به نقل از شهردار تهران آورده است: دولت توان ایجاد تعادل میان سلامت عمومی و اقتصاد را دارد و می توان به بازگشایی کسب و کارها اقدام کرد.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، تاظهر دیروز( ۲۳ اردیبهشت) ۱۱۰ هزار و ۷۶۷ نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و جان باختگان کرونا در کشور به ۶ هزار و ۷۳۳ نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.