محمدرضا جوادی یگانه روز دوشنبه در حساب توییتر خود نوشت: نظرسنجی اخیر شهرداری تهران و ایسپا درباره کرونا، حاکی از کاهش نارضایتی از عملکرد دولت و سایر نهادها و شهرداری است.

معاون شهردار تهران در ادامه بیان کرده: این بهبود وضعیت دلایل متعددی دارد، بعلاوه هر گاه انسجام نهادی و همراهی دستگاه‌های دست‌اندرکار با یکدیگر افزایش یابد، رضایت عمومی مردم نیز افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش ایرنا، موج پنجم نظرسنجی دفتر مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و ایسپا (مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران) از مردم تهران درباره کرونا ۱۶ تا ۲۰ اردیبهشت ماه انجام شده است.

موج چهارم نظرسنجی دفتر مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و ایسپا از مردم تهران درباره کرونا دوم تا چهارم اردیبهشت، موج سوم نظرسنجی ۱۶ تا ۱۹ فروردین ماه، موج دوم ۲۱ تا ۲۴ اسفند و موج اول ۱۲ تا ۱۴ اسفندماه ۹۸ به ‌صورت تلفنی انجام شد.

بیماری کرونا از روزهای پایانی بهمن ماه سال ۹۸ کشور را درگیر کرده، براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۱۰۹ هزار و ۲۸۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده،  ۸۷ هزار و ۴۲۲ نفر از بیماران بهبود یافته و ۶هزار و ۶۸۵ نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.