حجت الاسلام شاهین معبودی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خیران و هنرمندان برای حمایت و کمک به نیازمندان و افراد آسیب دیده از ویروس کرونا پای کار آمده و با حمایت های مالی و معنوی اقداماتی را در این حوزه انجام دادند.

وی افزود: زنان سرپرست خانوار، ساکنان حاشیه کوره پز خانه ها و افرادی که از ویروس کرونا آسیب دیدند شناسایی و بسته های ارزاق و معیشتی بین آنها توزیع شد تا در ماه مبارک رمضان در این زمینه مشکلی نداشته باشند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰ (شهرری) خاطر نشان کرد: ۱۶۰ نفر از زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست، کارت های هدیه ۵۰۰ هزار تومانی دریافت کردند.

این مسئول اضافه کرد: خانواده های آبرومند و نیازمند که اسامی آنها در هیچ کجا ثبت نشده از طریق معتمدان محلی شناسایی و معرفی شدند تا به آنها هم بسته های معیشتی اهدا شود.

معبودی یادآور شد: توزیع بسته های معیشتی با همراهی و کمک خیران و شهرداری منطقه  ۲۰ (شهرری) تا پایان ماه مبارک رمضان با هدف حمایت از نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا در سطح شهرری تداوم خواهد داشت.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.