به گزارش روز سه شنبه سازمان ورزش شهرداری تهران، مسابقات لیگ بازی های رایانه ای و الکترونیکی در قالب "جام رمضان" به همت انجمن های بازی های الکترونیک ایران و با مشارکت سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار می‌شود.

براین اساس با توجه به تداوم شیوع ویروس کرونا و لزوم پایبندی به فاصله گذاری اجتماعی، مسابقات مختلف ورزش های الکترونیکی و بازی های رایانه ای برای سنین مختلف برگزار شده تا از این طریق نه تنها بستر حضور اقشار مختلف در رقابت هایی سازنده، مفرح و شاد فراهم شود بلکه با گسترش و ساماندهی بازی های ورزشی و ایرانی، ظرفیت های جدیدی به منظور راه اندازی کسب و کارهای مجازی نیز ایجاد شود.

مسابقات به صورت آنلاین در وب سایت eligo.ir  انجام و علاقمندان از تمام نقاط کشور می توانند تا ۱۸اردیبهشت ماه جاری با مراجعه به این آدرس اینترنتی، ثبت نام و برای حضور در ۱۶ عنوان مسابقه - که از ۱۹ اردیبهشت تا سوم خرداد(به استثنای شب های قدر) برگزار می شود- اعلام آمادگی کنند.

بر اساس پیش بینی های انجام شده مبتنی بر ظرفیت ها و تجربیات سال های گذشته، حضور ۱۰ هزار علاقمند در این دوره از مسابقات احتمال می رود که در صورت پیروزی می توانند از جوایز یک صد میلیون تومانی در نظر گرفته شده، بهره مند شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.