رضا ذبیحی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این وام های اشتغالزایی با بهره ۳ درصد و بازپرداخت ۵ ساله به اقشار تحت پوشش این نهاد پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه برای اشتغال هر فرد وام ۵۰ میلیون تومان پرداخت می شود تصریح کرد: در این مدت ۲۸۶ مددجو تحت پوشش توانستند اشتغال دائم را برای خود ایجاد کنند.

به گفته وی وام ها پرداخت شده از سوی بانک های مختلف و صندوق امداد ولایت پرداخت شده که مددجویان توانستند در مشاغل خانگی، تولید صنایع دستی، کشاورزی و دامپروری فعالیت خود را آغاز کنند.

رییس کمیته امداد مناطق ۶، ۷ و ۱۱ با بیان اینکه هم اکنون نیز تعدادی پرونده در حال تکمیل و سپری شدن مراحل اداری است گفت: یکی از برنامه های مهم این نهاد توانمند ساختن مددجویان تحت پوشش این نهاد است تا از ظرفیت علمی و تجربی آنها بتوان تولیدات زیادی را در بخش های مختلف ایجاد کرد.

ذبیحی از توزیع ۹۰۰ سبد کالا میان نیازمندان این مناطق تهران خبرداد و گفت: ابن بسته های معیشتی با ارزش مالی ۳۶۰میلیون تومان در ماه مبارک رمضان توزیع شده است.

به گفته وی در ماه مبارک رمضان نیز ۶هزار پرس غذای گرم میان مددجویان توزیع شده است.

رییس کمیته امداد مناطق ۶ تهران اضافه کرد: برای رفاه بیشتر مددجویان طی سال گذشته تا کنون ۴هزار سبد کالا (به ارزش ۴۰۰ هزار تومان) و ۲۰هزار پرس غذای گرم میان افراد تحت پوشش این نهاد توزیع شده است.

ذبیحی از توزیع ۲۰هزار لیتر مواد ضدعفونی و شوینده، ۲۰هزار ماسک و دستکش میان نیازمندان این مناطق پایتخت خبر داد و گفت: همزمان با شیوع کرونا و توجه به سلامت این افراد، این کالاها با حمایت خیرین میان مددجویان توزیع شده است.

وی ادامه داد: امروز نیز یک هزار پرس غذای گرم توسط این نهاد میان نیازمندان ورامینی توزیع شد.

گفتنی است که مناطق ۶، ۷ و ۱۱ پایتخت سه هزار مددجو را تحت پوشش خود دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.