سیدجلال حسینی روز پنجشنبه به مناسبت هفته نیکوکاری ( ۱۴ تا ۲۱ اسفند ) در گفت وگو با ایرنا افزود: در اجرای این طرح ها به همکاری ویژه بانک‌های عامل و مسوولان استان یزد نیاز هست و  با پرداخت این مبلغ زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر فراهم می شود .

وی بابیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۳۶ میلیارد ریال وام خوداشتغالی به مددجویان پرداخت شد ، یادآور شد: با پرداخت این مبلغ ، زمینه اشتغال ۱۵۰ نفر فراهم شد.

حسینی با بیان اینکه این میزان وام به صورت قرض الحسنه از منابع داخلی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بانک‌های عامل تامین و پرداخت شد افزود: این مبلغ در اختیار مجریان ۱۰۵ طرح کشاورزی، خدماتی، دامداری ، دامپروری و صنایع دستی قرار گرفت.

وی همچنین خاطرنشان کرد: افراد خیر امسال ۳۷ میلیارد ریال به مددجویان این نهاد حمایتی کمک کردند که این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد رشد دارد .

حسینی با اشاره به برخی مشکلات که افراد آسیب‌پذیر با آن روبرو هستند، اظهارداشت: این مبلغ شامل صدقات ، زکات ، طرح‌های اکرام ، ایتام ، اطعام و محسنین است .

وی افزود: در این مدت چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال صدقه از طریق ۱۴ هزار صندوق صدقات جمع‌ آوری شد که این عدد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد رشد دارد.

هزار و  ۴۰۰ خانوار مددجو و نیازمند در قالب ۲ هزار و ۱۹۲ نفر از خدمات حمایتی کمیته امداد ابرکوه بهره‌مند هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.