سید جلال حسینی روز یکشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین  سال گذشته  ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مستمری به هزار و ۴۰۰ خانوار مددجوی زیرپوشش این نهاد حمایتی پرداخت شد.
وی بابیان اینکه هزار و ۷۰۰ نفر خیر و حامی ایتام با این نهاد همکاری دارند ، افزود: این افراد ، حامی ۳۵۰ نفر از ایتام و محسنین هستند که پنج میلیارد ریال  سال گذشته از این بابت کمک کردند.
این مسوول با اشاره به پرداخت ۴.۵ میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان ، افزود: این میزان وام برای کمک به معیشت و تامین نیازهای ضروری ۱۱۰ نفر از مددجویان پرداخت شد.
حسینی با قدردانی از مشارکت مردم و خیران در همکاری با این نهاد ، خاطرنشان کرد: مردم و خیران در سال ۱۳۹۸، ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به مددجویان این نهاد در قالب ۴۰ سرفصل به نیازمندان و مددجویان کمک کردند .
به گفته وی ، سال قبل در کنار خدمات ارایه شده به مددجویان ، این نهاد با پرداخت ۴۲ میلیارد ریال وام خوداشتغالی به ۱۰۷ نفر ، زمینه اشتغال ۱۷۰ نفر از آنان را در زمینه های کشاورزی، خدماتی، دامداری ، دامپروری و صنایع دستی فراهم کرد.
حسینی ادامه داد: همچنان تعدادی دیگر از مددجویان برای سرمایه گذاری در ۳۰ طرح خود اشتغالی در انتظار دریافت ۱۵ میلیارد ریال وام از بانک‌های عامل هستند.
هزار و  ۴۰۰ خانوار مددجو و نیازمند شامل  ۲ هزار و ۱۹۲ نفر از خدمات حمایتی کمیته امداد ابرکوه بهره‌مند هستند. 
مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در۱۴۰کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.