معصومه جعفری راد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به برگزاری سفره افطار و شادی آفرینی در جمع معلولین کهریزک اشاره کرد و اظهار داشت: واحد امور اجتماعی و مددکاری آسایشگاه خیریه کهریزک با رعایت کامل اصول بهداشتی، مراسم افطاری برای معلولین آسایشگاه برگزار کند.

وی ادامه داد: متاسفانه شیوع بیماری کرونا، همه برنامه‌های شاد و روحیه بخش این مرکز اعم از گردش‌های روزانه، میهمانی‌ها و جنگ‌های شاد ویژه معلولین و سالمندان را تعطیلی کرد.
مدیر امور اجتماعی آسایشگاه معلولین و سالمندان خیریه کهریزک افزود: روحیه بخشی و ایجاد شور و نشاط از جمله وظایف تعریف شده مددکاران در آسایشگاه به شمار می‌رود اما محدودیت‌های تعریف شده، امکان اجرای برنامه‌های مختلف را سلب کرده است.  
وی خاطر نشان کرد: واحد امور اجتماعی و مددکاری آسایشگاه کهریزک در نظر دارد که با هماهنگی کامل با ستاد پیشگیری از بیماری کرونا با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح، با رعایت اصول و ضوابط بهداشتی اندکی از خستگی ناشی از محدودیت‌های ایجاد شده را کاهش دهد.
جعفری راد عنوان کرد: برپایی سفره‌های افطار گروهی ازجمله برنامه‌هایی است که در دستور کار مددکاران قرار دارد تا اوقات خوبی را تقدیم مددجویان کند.
وی گفت: نیکوکاران می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی به نشانی www.kahrizakcharity.com و یا حضور در دفاتر این موسسه در سطح شهر تهران و البرز، نسبت به برآورده کردن نذورات خود به صورت نقدی و غیر نقدی اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، آسایشگاه خیریه کهریزک بنیادی غیردولتی، غیرانتفاعی و مردمی است که از ۴۵ سال پیش، فعالیت خود را درخدمت رسانی به همنوعان نیازمند آغاز کرده است.
این آسایشگاه با همت والای شادروان دکتر حکیم زاده از سال ۱۳۵۱ با مختصر امکانات ابتدایی و همراهی یاران وی با اسکان انگشت شمار سالمندان نیازمند و بی سرپرست، فعالیت خود را آغاز کرد. آسایشگاه کهریزک هم اکنون در ۴۲۰ هزار مترمربع مساحت و ظرفیت بستری هزار و ۷۵۰ نفر مددجو مشغول خدمت رسانی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.