داود نورچه ای شامگاه چهارشنبه در آیین  ترحیم شهدای سلامت که در فرهنگسرای رضوان بهشت زهرا (س) برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر شهید محسوب شدن پزشکان و کادر درمانی که در راه سلامت و خدمت به بیماران کرونایی به شهادت می‌رسند، بنیاد شهید و امور ایثارگران، پیکر افرادی را که از سوی ستاد کرونا معرفی شوند در قطعه شهدا و صالحین در جوار خانواده شهدا و جانبازان به خاک سپرده می شوند.

وی خاطرنشان کرد: امروز با توجه به اینکه در آستانه دهه پنجم انقلاب قرار داریم اما باز هم شهدایی در عرصه‌های مختلف از جمله سلامت وجود دارند. ‌
 معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ افزود: بسیاری از شهدای سلامت از ایثارگران و فرزندان شهدا و جانبازان هستند که پدران آنها در طول هشت سال دفاع مقدس مقابل دشمنان انقلاب و اسلام ایستادند و مبارزه کردند.
وی خاطر نشان کرد: امروز فرزندان شهداو ایثارگران پس از گذشت سه دهه از دوران هشت سال دفاع مقدس مانند پدرانشان در سنگر سلامت به عنوان مدافعان این حوزه ایستاده و جان خود را برای سلامت جامعه و ملت ایران فدا می‌کنند.
نورچه‌ای با بیان اینکه کادردرمانی، پزشکان و پرستاران قابل تقدیر هستند، گفت: مردم هم با رعایت مسائل ایمنی، بهداشت فردی و عمومی و توجه به توصیه‌های مسئولان حوزه وزارت بهداشت با کادر درمانی بیمارستان‌ها همراهی و همکاری کنند.
وی عنوان کرد: 
 معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با تاکید بر اهمیت حفظ بهداشت و امنیت سلامت و تاثیر آن بر جامعه گفت: مردم با رعایت نکات بهداشتی و مراقبت از خود در واقع موجب کاهش بار زحمت و دردسر برای کادر درمانی بیمارستان‌ها می‌شوند.
حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغت اسلامی استان تهران در ادامه این مراسم ماه مبارک رمضان را فرصتی ارزشمند برای خودسازی عنوان کرد و این ماه را پرخیر و برکت دانست.
مداحی حاج محسن طاهری و روایتگری حبیب الله خسرو جردی بخش پایانی این مراسم بود.

به گفته رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۱۰۱ هزار و ۶۵۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۷۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶۴۱۸ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.