به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا، مسجد غدیر مجتمع دانشگاهی ولایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز (سوهانک) عصر دوشنبه در دهمین روز ماه مبارک رمضان میزبان برگزاری" رزمایش مواسات و کمک  مومنانه" قرارگاه محرومیت زدایی بسیج  اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به منظور بسته بندی و توزیع ۱۰۰۰ سبد کالا موادغذایی به ارزش هر سبد ۳۰۰ هزار تومان بود.

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، از چند روز گذشته این کمک ها را با راه اندازی پویش کمک های مومنانه در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در جهت کمک به خانواده های کم بضاعت واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران تدارک دیده است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی در حاشیه این آیین در گفت و گو با ایرنا با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ایجاد همدلی و محبت به منظور کمک مومنانه به آسیب دیدگان شیوع ویروس کرونا در کشور اظهارکرد:بسیج اساتید دانشگاه آزاد استان تهران با ابتکار عملی و کمک ۱۰۰ درصدی اعضا هیات علمی و اساتید دانشگاه آزاد، اقدام به جمع آوری کمک و تهیه یک بسته حمایتی مومنانه کرد.

محمود رضا آقامیری با بیان اینکه هر بسته شامل ۱۹ قلم‌ کالا به ارزش حدود ۳۰۰ هزار تومان است افزود: این بسته های مواد غذایی با رعایت حفظ کرامت کارکنان نیازمند دانشگاه های آزاد استان تهران از امشب بین بخشی از کارکنان نیازمند دانشگاه آزاد استان تهران توزیع خواهد شد.

وی با توصیه به همه کسانی که از استطاعت مالی برخوردارند به منظور حضور موثر در طرح های مومنانه اکرام نیازمندان، این گونه اقدامات خیرانه را نوعی ترویج روح همدلی، محبت بین افراد جامعه و در حقیقت صیغل روح و کمک به خویشتن دانست.

مسوول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی نیز در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: رزمایش مومنانه در واقع لبیک و عمل به فرامین و توصیه های رهبر معظم انقلاب در شرکت همه آحاد جامعه در طرح کمک های مومنانه به نیازمندان جامعه است.

سید محمود هاشمی گفت: تاکنون توانسته ایم یک هزار سبد کالایی برای خانواده های کم برخوردار جامعه دانشگاهی تهیه کنیم که از صبح فردا (سه شنبه) توزیع آن آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه،  این کمک ها از طریق کلیه خیرین دانشگاهی به خصوص اساتید خیر دانشگاه آزاد جمع آوری شده است، اظهار امیدواری کرد که برای مرحله دوم این طرح نیز که قرار است تا قبل از پایان ماه رمضان اجرایی شود، کمک های بسیار خوبی جمع آوری شود.

هاشمی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص علت توزیع بسته مومنانه بین بخشی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و اینکه آیا بهتر نبود که این کمک ها بین نیازمندان بیرون دانشگاه پخش شود نیز اظهارکرد: البته جامعه هدف ما بخشی از کارکنان و خدمه دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران هستند که از حقوق دریافتی ناچیزی برخوردارند اما در مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه، نیازمندان بیرونی دانشگاهی را پوشش خواهیم داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.