دکتر سیدمحمودرضا آقامیری روز دوشنبه در جریان بازدید از مرکز نقاهتگاهی مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین – پیشوا اظهار کرد: ‌نقاهتگاه‌های در حال تجهیز، به‌عنوان فضاهای در حال انتظار است که ممکن است مورد استفاده نیز قرار نگیرد.

وی افزود: در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی، هشت کمیته ذیل ستاد مقابله با کرونا دانشگاه تعریف شده و ایجاد فضاهای نقاهتگاهی مورد نیاز، نیز جزو وظایف کمیته پشتیبانی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی تلاش می‌کند تا در کنار مسئولان منطقه‌ای، وظیفه خود را برای جلوگیری از گسترش و شیوع بیماری کرونا به‌عمل آورد و در این مسیر، از تمامی امکانات و ظرفیت‌های خود استفاده می‌کند.

آقامیری از آغاز ایجاد نقاهتگاه در ورامین، فیروزکوه و دیگر شهرستان‌ها خبر داد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان، ایجاد ۲ هزار و ۹۰۰ تختِ در حال انتظار را پیش‌بینی کرده که تاکنون ۴۵۰ تا ۵۰۰ تخت عملیاتی و نصب شده است.
وی از نبود بیمارستان به عنوان مهمترین مشکل شهرستان پیشوا یاد کرد و افزود: تلاش می‌شود تا با کمک مسئولان محلی، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دانشگاه آزاد اسلامی، وضعیت بیمارستان نیمه‌تمام دانشگاه آزاد تعیین تکلیف و برای ادامه ساخت آن، تصمیم گیری شود.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.