محمد صیدلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حدود ۱۷ هزار نفر از همکاران فرهنگی در شهرستان های استان تهران متقاضی طرح اقدام  ملی مسکن فرهنگیان بودند که تاکنون ۹ هزار نفر واجد شرایط شناخته شده‌اند.
 وی با تاکید بر اینکه امیدواریم این اتفاق بزرگ به شکل جدی ادامه پیدا کند، اظهار داشت: همکاران زیادی در شهرستان های استان تهران مشغول به تدریس می باشند که از شهر تهران تردد می کنند و اجرای این طرح می تواند در حل پاره ای از مشکلات آنان موثر باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به رفت و آمد بیش از ۱۰ هزار همکار فرهنگی از شهر تهران به اطراف استان، عنوان کرد: اگر شرایط ایجاد مسکن مناسب و ارزان جهت این همکاران محترم در شهرستان های استان تهران فراهم شود، علاوه بر کاهش هزینه ها، یک تعلق خاطر بومی را نیز در فرهنگیان به همراه خواهد داشت که بار روانی مثبت آن بسیار بالا خواهد بود.
این مسئول با تاکید بر خدمات ارائه شده در این طرح، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بخش اعظم هزینه مسکن به خرید زمین مربوط می شود، مقرر شده است آموزش و پرورش با همکاری وزارت راه و شهرسازی زمین را به صورت رایگان در اختیار قرار داده و فقط هزینه های ساخت واحد مسکونی از فرهنگیان اخذ گردد.
صیدلو تاکید کرد: تلاشهایی صورت گرفته تا با ارائه تسهیلات وام به فرهنگیان، مشارکت آنان در این طرح با کمترین فشار اقتصادی صورت پذیرد.

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران شامل فیروزکوه، دماوند، رودهن، پردیس، شهرری (ری یک و ۲)، پاکدشت، پیشوا، ورامین، قرچک، کهریزک، فشافویه، چهاردانگه، جوادآباد، اسلامشهر، رباط کریم، شهریار، ملارد، شهر قدس، بهارستان (یک و۲) است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.