یوسف بهارلو روز دوشنبه در نشست کارگروه پشتیبانی شورای آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، ضمن تبریک رتبه نخست شوراهای آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سطح کشور  اظهار داشت: آموزش و پرورش پایه و نهاد توسعه کشور است و باید نسبت به حل مسائل و مشکلات آن تلاش کرد.

وی بخشی نگری را از مشکلات عمده در حل مسائل کشور برشمرد و افزود: آموزش و پرورش پویا نیازمند مشارکت همه جانبه مردم و مسئولین است و در این مسیر باید تلاش ها از شتاب بیشتری برخودار شود.
این مسئول با تاکید بر اینکه توسعه مشارکتهای همه جانبه از مهمترین سیاست های آموزش و پرورش است، عنوان کرد: مشارکت و همکاری دستگاهها با آموزش و پرورش موجب منتفع شدن همه ارکان کشور است.  
معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران یکی از مهمترین موانع درونی در جلب مشارکت در آ موزش و پرورش را نداشتن مهارت در برقراری ارتباط دانست و خاطر نشان کرد: برداشت مدیران از مفهوم مشارکت با یکدیگر متفاوت است و ما در اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران تلاش کرده ایم تا مشارکت سایر دستگاهها اگاهانه داوطلبانه و بر اساس اعتماد متقابل صورت گیرد.
وی با بیان اینکه نظام آموزشی از جایگاه ویژه و خاصی برخوردار است،  گفت: اخذ نظرات آموزش و پرورش  در تدوین طرحهای توسعه شهری از توفیقات این کمیته است.
گفتنی است، بررسی فرایند اجرای شیوه نامه ماده ۱۶،  انتخاب شهرداری های برتر در سطح استان و استفاده از ظرفیت عظیم خیرین مدرسه ساز در راستای اهداف شورای آموزش و پرورش از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران شامل فیروزکوه، دماوند، رودهن، پردیس، شهرری(ری یک و ۲)، پاکدشت، پیشوا، ورامین، قرچک، کهریزک، فشافویه، چهاردانگه، جوادآباد، اسلامشهر، رباط کریم، شهریار، ملارد، شهر قدس، بهارستان(یک و۲) است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.