حجت محمدی شامگاه چهارشنبه در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره افزود: احداث زمین چمن مصنوعی در روستای شویر از مصوبات سفر استاندار به این روستا بود که دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.
وی تصریح کرد: آموزش و پرورش شهرستان در روستاها فضاهای بسیاری دارد که بدون استفاده رها شده است درحالی که دهیاری‌ها می‌توانند از این فضاها در بسیاری از زمینه ها به‌طور بهینه بهره‌مند شوند.
محمدی اظهار داشت: در زمینه تعیین تکلیف زمین‌های شهری با کاربری آموزشی به منظور جابه‌جایی دقیق، همکاری هر چه بیشتر آموزش و پرورش با شهرداری نیاز است.
وی با اشاره به تجهیز و تحویل مدارس فلق، آزادی و شهید کریمی در روستای نصیرآباد، خاطرنشان کرد: تجهیز این مدارس در شرایطی انجام شد که اعتبارات بسیار کمتر از سال‌های قبل بود بااین حال فضای کلاس های درسی باید مناسب باشد.
محمدی ادامه داد: فشارهای اقتصادی اخیر در کشور ناشی از تحریم‌های ظالمانه توسط آمریکا است که این دشمن قسم خورده در ۴۰سال اخیر با هر روشی که می توانست قصد ضربه زدن به کشور را داشت.
این مسؤول یادآور شد: تلاش و خدمات بی دریغ و دلسوزانه معلمان که در هر شرایطی هم و غم تربیت و تعلیم صحیح فرزندان این آب و خاک را دارند، قابل تقدیر است.
فرماندار خرم‌دره با تبریک هفته سوادآموزی تاکید کرد: سوادآموزی بویژه در روستاها از اهمیت بسزایی برخوردار است که همکاری دهیاران، شوراها و اداره‌های مرتبط با نهضت سوادآموزی را می طلبد.
رییس آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره نیز در این جلسه با تاکید بر ریشه کنی بی سوادی در این شهرستان و جذب دانش آموزان بازمانده از  تحصیل، افزود: در زمینه جلوگیری از بیسوادی افراد در صدد فرهنگ‌سازی از طریق نشریات و رسانه‌های محلی هستیم و در روستاها دهیاران و شوراها باید کمک حال ما در این راه باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.