به گزارش ایرنا، «احمدطاهری» روز دوشنبه در جلسه کارگروه مشترک رفع موانع تثبیت مالکیت دولت در اراضی ملی و دولتی استان تهران گفت: باتوجه به اهمیت اجرای این طرح، اهتمام جدی بر اتمام طرح کاداستر و صدور اسناد تک برگ برای عرصه های ملی است.

وی افزود:‌ در راستای تسریع در اجرای طرح کاداستر، هردو دستگاه منابع طبیعی و ثبت اسناد به عنوان یک خانواده و درکنار یکدیگر برای تثبیت مالکیت دولت تلاش می کنند.

این مسئول منابع طبیعی استان تهران خطاب به مدیران منابع طبیعی حاضر در این جلسه تاکیدکرد: برای سرعت بخشیدن به روند اجرای طرح کاداستر و صدور اسناد تک برگ سعی شود پرونده ها به طور کامل و بدون اشکال به جلسه کارگروه آورده شود تا در کمترین زمان ممکن شاهد صدور اسنادتک برگ برای اراضی ملی باشیم.

همچنین مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تهران نیز در این جلسه گفت: باهمدلی، وفاق و همراهی که در هر دو دستگاه منابع طبیعی وثبت اسناد وجود دارد بزودی تمامی اراضی ملی استان تهران صاحب سندتک برگ کاداستری خواهندشد.

«عبدالحسین رامشی» افزود: از آنجایی که عرصه های ملی در استان تهران از حساسیت بالایی برخوردار هستند، از این رو ضرورت ایجاب می کند تا هرچه سریعتر طرح کاداستر برای کل اراضی ملی استان اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح کاداستر گامی مهم برای پیشگیری ازوقوع پدیده زمین خواری به شمار می رود که باتوجه به اهداف توسعه پایدار، اقدامی موثر در تامین امنیت فردی و اجتماعی جامعه محسوب می شود.

جلسه کارگروه مشترک رفع موانع تثبیت مالکیت دولت در اراضی ملی و دولتی استان تهران امروز- دوشنبه با محوریت بررسی عملکرد کارگروه مشترک در سال گذشته و اجرایی شدن برنامه های سالجاری در محل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران برگزار شد.

استان تهران دارای یک میلیون و ۷۸ هزار هکتار اراضی ملی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.