به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران،سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در این باره اعلام کرد: باید تلاش شود تا از هر فرصتی برای فرهنگسازی منابع طبیعی و معرفی و تبیین جایگاه منابع طبیعی به عنوان بستر حیات و توسعه پایدار استفاده شود که از این رو ابزار هنر یکی از راهکارهای اساسی و تأثیرگذار برای تغییر نگرش ها نسبت به منابع طبیعی به شمار می رود.
احمد طاهری در حاشیه مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، به اجرای پروژه های آبخیزداری در حوزه های آبخیز استان تهران اشاره کرد و افزود: خوشبختانه اجرای این پروژه ها در استان از پیشرفت و روند خوبی برخوردار است و با توجه به انجام این پروژه ها در توسعه بسترهای اقتصادی و اجتماعی امیدواریم با تأمین منابع مالی مورد نیاز اجرای این گونه پروژه ها تداوم یابد.
وی با بیان اینکه آبخیزداری به ما کمک می کند تا از نعمت الهی باران به نحو مطلوبی بهره مند شویم اظهار داشت: کنترل سیل و رسوب، حفاظت خاک و جلوگیری از فرسایش، تقویت سفره های آب زیرزمینی و بهبود پوشش گیاهی از جمله مهم ترین مزایای اقدامات آبخیزداری است.
در این نمایشگاه عکس که متشکل از آثار سیروس حصاری است، اقدامات و فعالیت های آبخیزداری و آبخوان داری که از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در حوزه های آبخیز استان تهران به مرحله اجرا درآمده در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
این نمایشگاه تا آخر هفته در محل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران در بزرگراه نواب بالاتر از میدان جمهوری اسلامی، خیابان کلهر غربی دایر است.
تهرام/7243/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.