به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران، برزین ضرغامی، انس بیشتر با قرآن کریم، ترویج آداب و سنن مربوط به ماه مبارک رمضان، ترویج هنر اسلامی و تشویق هنرمندان به خلق آثار مرتبط با آموزه‌های دینی و استفاده بهینه از شرایط قرنطینه پیش‌آمده در پی شیوع بیماری عالم‌گیر کرونا را از اهداف برگزاری این کارگاه مجازی خوشنویسی عنوان کرد.

وی گفت: سازمان زیباسازی شهر تهران همه ساله به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، طرح‌هایی را اجرا و آثاری را در سطح شهر اکران می‌کند.

ضرغامی افزود: بر همین اساس امسال با توجه به شرایط فعلی کشور و قرار گرفتن همه فعالیت‌ها تحت الشعاع شیوع بیماری کرونا، معاونت فرهنگی و هنرهای شهری سازمان در موزه خوشنویسی ایران، کارگاه خوشنویسی ویژه ماه مبارک رمضان ۱۴۴۱ق (۱۳۹۹ش) را مجازی برگزار می‌کند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران بیان کرد: نحوه برگزاری این کارگاه به صورت اجرا در خانه و با نظارت مجازی بر خلق آثار توسط خوشنویسان برگزار می‌شود و موضوع، خوشنویسی سوره مبارکه قدر (متن عربی با ترجمه فارسی) به خطوط نسخ، ثلث، نستعلیق و شکسته است.

براساس این گزارش، فراخوان این جشنواره در سایت سازمان زیباسازی شهر تهران به نشانی http://www.zibasazi.ir/fa منتشر شده و علاقه‌مندان برای ثبت نام در این رویداد و ارسال تصاویر از ۱۵ اردیبهشت تا یکم خرداد مهلت دارند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام و ارسال تصاویر از وب‌سایت:khoshnevisi-museum.ir، اینستاگرام: khoshnevisi.museum، نشانی الکترونیکی: khoshnevisi.museum@gmail.com و واتساپ: ۰۹۳۵۳۱۴۲۸۹۳ استفاده کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.