به گزارش روز یکشنبه کمیته امداد استان تهران، سید ابوالفضل پرپنجی با ذکر این مطلب گفت: این سبدهای کالا از طرف قرارگاه محرومیت زدایی کوثر دریافت و به هرمزگان ارسال شد. 

وی افزود: این سبدها شامل برنج، حبوبات، لبنیات، قند، شکر و خرما وبا ارزش مالی هر سبد ۲۵۰ هزار تومان برای توزیع بین خانوارهای نیازمند در هرمزگان ارسال شد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران بیان کرد:همچنین علاوه بر سبدهای کالا نیز ۵۰۰ میلی لیتر مایع ضدعفونی کننده و ژل ضدعفونی کننده دست ۱۲۰ میلی گرمی در راستای مقابله با ویروس کرونا ارسال شد.

پرپنجی با اشاره اقدامات این نهاد برای توجه به امور نیازمندان در استان، خاطر نشان کرد: کمیته امداد استان تهران همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان اقدامات خود را برای دستگیری از نیازمندان آغاز کرد که روزهای آینده آمار اولیه این اقدامات جمع آوری و در اختیار رسانه های جمعی قرار خواهد گرفت.

پرپنچی اضافه کرد: توزیع سبد کالا و توزیع غذای گرم تهیه شده در آشپزخانه های مهدوی که به صورت روزانه و در قالب طرح همسفره انجام می شود از مهمترین اقدامات کمیته امداد استان تهران برای دستگیری از نیازمندان در ماه مبارک رمضان و در دوران شیوع ویروس کرونا است.

وی یادآور شد: خیران و نیکوکاران می توانند با استفاده از روش های شماره گیری کد دستوری #۱*۰۲۱*۸۸۷۷*،   ۰۲۱۷۳۵۵ ودرج عدد ۲،  شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸، پرداخت ازطریق بارکد خوان اپلیکشن سکه به پرداخت ملت، پرداخت از طریق منوی اپلیکشن ۷۲۴ رزمایش کمک مومنانه و سایت امداد تهران به آدرس https://tehran.emdad.ir نیز کمک های خود را در ماه مبارک رمضان به نیازمندان انجام دهند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.