به گزارش خبرنگار ایرنا، «حشمت اله عسگری» روز یکشنبه در جلسه تنظیم بازار با اشاره به اینکه جلسات تنظیم بازار هر دو هفته یکبار برگزار می‌شود گفت: اولویت اساسی این جلسات نظارت بر کالاهای اساسی است و مجموعه گزارش دستگاه های مختلف نشان می‌دهد که بازار باثبات است.

وی افزود: موجودی انبارها خوب است و از جهت ذخیره سازی کالا مشکلی نداریم، همچنین در مورد تامین اقلام اساسی در ماه مبارک رمضان ۸ هزار تن شکر و ۸ هزار تن برنج در اختیار استان تهران قرار گرفته که قیمت آن نیز افزایش پیدا نمی کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران ادامه داد: قیمت خرما هنوز تعیین شده اما در مورد زولبیا حداکثر ۲۰ درصد افزایش قیمت خواهد داشت و بقیه کالاها با قیمت قبلی ارائه می شوند که در اختیار شبکه توزیع قرار می گیرد.

معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: تاکید ما بر استفاده از ظرفیت آی تی و اینترنت در توزیع کالاهای اساسی است چرا که شبکه توزیع نیاز به اصلاح دارد و در این زمینه استان تهران به پایلوت فروش اینترنتی کالاهای اساسی تبدیل می شود.

به گفته وی، این اقدام نقطه عطفی در نظام توزیع است که البته استفاده از آی تی و ظرفیت اینترنت در همه بخش‌های اقتصادی استان مورد تاکید است.

عسگری با اشاره به لزوم سرعت بخشیدن به تعیین تکلیف پرونده‌های تعزیرات تاکید کرد: در یک ماه گذشته ۶ هزار پرونده تعزیراتی تشکیل شده که باید تعیین تکلیف شود به علاوه در ماه مبارک رمضان نیز طرح تشدید نظارت‌ها دنبال می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.