شاهین فتحی روز شنبه در آیین بسته بندی و توزیع اقلام کمک معیشتی برای آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا در سالن ۱۲ هزار نفری استادیوم آزادی اظهار داشت: این اقلام توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر استان تهران بسته‌بندی شده است روزهای سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت در میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی افزود: پیرو بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر رسیدگی به آسیب دیدگان اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، با کمک مجمع خیران و سایر نهاهای فرهنگی خدمات رسانی جلسه های متوالی برگزار و با جمع آوری کمک های مردمی نسبت به شناسایی آسیب دیدگان اقدام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان اینکه ۱۰۰ هزار بسته اقلام بهداشتی برای بیماران خاص در نظر گرفته شده است، گفت: در مرحله نخست، برای ۱۵ هزار بیمار خاص و سرطانی استان تهران بسته‌های بهداشتی آماده سازی شده است.

وی ادامه داد: این بسته ها نیز از فردا با همکاری انجمن های مختلف در استان تهران میان بیماران خاص توزیع می شود.

فتحی از خدمات مجمع خیران قدردانی کرد و گفت: یکی از خیران، بسته هایی به ارزش یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی برای خانواده هایی که دارای بیش از ۵ نفر اعضا در شهرستان های تهران باشند درنظر گرفته است که به زودی توزیع می شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با کمک های مردمی و خیران استان تهران بتوانیم در ماه مبارک رمضان به خانواده های آسیب دیده ناشی از ویروس کرونا بیشتر خدمات رسانی کنیم.

بر اساس آخرین گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعداد کل مبتلایان به بیماری کرونا در کشور تا ظهر روز ۱۲ اردیبهشت به ۹۵ هزا رو ۶۴۶ نفر رسید که از این تعداد ۷۶ هزار و ۳۱۸ نفر بهبود یافته اند و ۶ هزار و ۳۱ نفر جان خون را از دست داده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.