بهروز مرادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۱۱ نقطه از معابر روستایی شهرستان ری از جمله جاده روستای اسلام آباد جاده نظامی، روستای سیمان، غنی آباد، توتک، عباس آبادعلاقه مند، تقی آباد، کمیته، هفت دستگاه نسوز، دوتویه، فیروزآباد  ازروستاهایی هستند که معابرآنها بهسازی شده است.
وی ادامه داد: طرح بهسازی آسفالت معابر روستاهای شهرستان ری با مشارکت بنیاد مسکن، بخشداری و دهیاری‌ها انجام شده و هدف از آن نیز محرومیت زدایی و ارتقای زیرساخت‌های مناطق روستایی است.
مرادی راد سهولت تردد روستاییان شهرستان ری یکی از اهداف اصلی این طرح عنوان کرد و افزود: جلوگیری از مهاجرت  وایجاد حس رضایت در میان روستاییان از دیگر اهداف اجرای طرح بهسازی معابر روستایی است.
وی با اشاره به نامطلوب بودن روکش آسفالت شهرستان ری، بیان کرد: تلاش می شود به منظور رفاه شهروندان و مسافرانی که وارد شهرستان ری می شوند کار بهسازی آسفالت همه خیابان‌های سطح شهرستان در برنامه زمانبندی انجام شود.
این مسئول عنوان کرد: واگذاری ۲هزار متر زمین به روستاییان واجد شرایط و پرداخت ۸۴۰ میلیون ریال تسهیلات درسال گذشته از مهم ترین اقدامات اداره مسکن شهرستان ری است.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.