به گزارش سه‌شنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی شرق استان تهران، سردار کیومرث عزیزی با اعلام این خبر اظهار کرد: عوامل انتظامی شهرستان پردیس با دریافت اطلاعاتی مبنی بر سرقت متعدد قطعات و محتویات داخل خودرو در مناطق مختلف شهرستان، رسیدگی به این پرونده را در دستور کار کلانتری ۱۱ پردیس قرار دادند.
وی افزود: با بررسی وضعیت خودروها، مشخص شد که سارق یا سارقین از شیوه و شگرد یکسان در تمامی سرقت‌ها استفاده می‌کردند.
عزیزی اظهار کرد: ماموران انتظامی با انجام اقدامات تخصصی و با بررسی نحوه سرقت، موفق شدند که سه متهم سابقه‌دار را شناسایی و عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان نسب به دستگیری آنان اقدام کنند.
وی تصریح کرد: در مخفیگاه این سه متهم، مقدار زیادی لوازم مسروقه کشف شد.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: متهمان پس از مواجهه با مستندات و ادله پلیسی، به ۶۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان پردیس اعتراف کردند.
وی تصریح کرد:با شناسایی مال باختگان و دعوت از آن‌ها، تحقیقات تکمیلی انجام و پرونده به همراه متهمان به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارجاع شد.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران از مالکان وسایل نقلیه خواست تا خودروی خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل مرکزی،دزدگیر،قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنند تا از میزان سرقت کاسته شود.
فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.