حجت الاسلام روح الله سلحشور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری در مساجد شهرری تا کنون ۳۲۰ هزار ماسک بهداشتی تولید که ۱۲۰ هزار مورد آن را در میان مردم این شهرستان توزیع کرده اند.
وی ادامه داد: همچنین نیروهای فعال درمساجد شهرستان ری تاکنون اقدام به تولید یک هزار و۲۹۷ گان (لباس جراحی ) کرده اند.
سلحشور با اشاره به تهیه وتولید ۲۹ هزارجفت دستکش بهداشتی توسط امور مساجد شهرستان ری تصریح کرد: تعداد۲۹ هزار جفت دستکش بهداشتی رایگان و به صورت نرخ دولتی  دراختیار افراد نیازمند اقلام بهداشتی قرار گرفت.
این مسئول بیان کرد: کانون فرهنگی هنری مساجد با توجه به رسالت و دغدغه ها همواره تلاش کرده در برنامه های مختلف، کنار مردم باشند زیرا ماهیت این مجموعه نیز برخاسته از مردم بوده است.
وی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی جامعه که تمام دستگاه ها و اقشار مختلف جامعه متأثر از شیوه ویروس کرونا هستند، کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز دوشادوش مردم به صورت جهادی درحال فعالیت هستند.
سلحشور درپایان عنوان کرد: مساجد شهرستان ری همواره درکنار اقشار مختلف مردم قرار دارد ودراین زمینه تلاش می کند از تمام ظرفیت خود درجهت ریشه کن کردن این ویروس استفاده کند.
شهرستان ری با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر درجنوب استان تهران واقع شده است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۸۹ هزار و ۳۲۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۷۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۶۵۰ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.