به گزارش روز شنبه کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران، محمد دهرویه با بیان اینکه این طرح خیرخواهانه برای سومین سال پیاپی همزمان با این ماه الهی برگزار می‌شود، اظهارداشت: سال گذشته آرزوی یک هزار و ۵۲۹ کودک تحت حمایت، با ارزش مالی ۴۷۶ میلیون و ۹۵۳ هزار تومان توسط خیران استان برآورده شد.  

وی به نحوه برآورده شدن این آرزوها با استقرار پایگاه جذب حامی در مناسبت های مختلف ملی - مذهبی و ثبت در سایت حامی آرزوها اشاره کرد و ادامه داد: آدرس سایت حامی آرزوها http://hamiarezooha.ir  است که خواسته های کودکان تحت پوشش را دسته بندی و بر روی این سایت بارگذاری می کند.

رئیس اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان تهران مهمترین آرزوی کودکان در سال‌های گذشته را شامل کمک هزینه درمان، هزینه سفرهای زیارتی، کمک هزینه فرهنگی – تحصیلی، لوازم اساسی منزل و اسباب بازی اعلام کرد.

دهرویه بیان کرد: ادارات شهرستانی کمیته امداد ملارد با ۲۳۴برآورده سازی، ورامین با ۹۱ و شهرقدس با ۸۲ آرزو و کلان شهر تهران نیز مناطق ۶ و ۷ نیز با ۸۰ مورد بیشترین سهم را در این کار خداپسندانه به خود اختصاص داده اند.

هم اکنون ۱۸ هزار و ۵۵۱ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان تهران وجود دارند که ۵۲ هزار و ۲۰۶ فرد خیر به عنوان حامی از آنان حمایت می‌کنند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.