۲حسین توکلی کجانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به مشکلات معیشتی اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جنوب تهران درطی ایام شرایط کنونی اشاره و اظهار کرد: فرمانداری شهرستان ری از روزهای نخست شیوع این ویروس منحوس و آغاز قرنطینه خانگی با برگزاری جلسات متعدد با دستگاه های اجرایی اقدام به شناسایی افراد آسیب پذیر اقتصادی کرد.

وی ادامه داد: دستورالعمل مشارکت های مردمی ابلاغی از سوی وزارت کشور از روزهای نخست شیوع ویروس کرونا با هدف حمایت از أقشار کم درآمد جنوب تهران با همکاری دستگاه های اجرایی در مرکز و بخش های تابعه شهرستان ری اجرا شده است.

توکلی با بیان اینکه امام جمعه، نواحی سپاه و بسیج، ائمه جماعت مساجد، شوراهای اسلامی شهر و روستا، دهیاری ها، اصناف، تولیدگران و مراکز خیریه شهرستان ری در تامین بسته های معیشتی و شناسایی افراد آسیب پذیر شهرستان ری مشارکت داشته اند، افزود: کمک به اقشار آسیب پذیر ری از ۲ ماه پیش آغاز شده و همچنان ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: کمک به مردم نیازمند جنوب تهران در حالی انجام می شود که دولت نیز کمک های معیشتی را به حساب سرپرستان خانواده واریز می کند.

توکلی کجانی در ادامه با اشاره به اینکه رزمایش کمک مومنانه در شهرستان ری همانند سایر نقاط کشور در حال اجرا است، ابراز کرد: با تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر کمک مومنانه به اقشار کم درآمد و با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان، بسته‌های حمایتی و معیشتی با مشارکت خیرین شهرستان ری تهیه و بین نیازمندان توزیع می شود و این طرح در طول ماه مبارک رمضان نیز به شکل های مختلف در حال انجام است.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.