حسین توکلی کجانی روز پنجشنبه در جلسه ستاد ساماندهی پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز شهرستان ری اظهار داشت: دستگاه های اجرایی باید یک متولی برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز تعیین کنند و تمامی فعالیت های از این کانال صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در حوزه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز دستگاه های انتظامی و قضایی همکاری خوبی با سایر نهادهای اجرایی دارند، افزود: این همکاری طی سال جاری باید بیش از گذشته تقویت شود.

توکلی عنوان کرد: خوشبختانه طی چند ماه گذشته به دلیل برگزاری انتخابات، شیوع ویروس کرونا و ایام نوروز شاهد افزایش نظارت ها و کاهش ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاها، حریم شهرها و داخل مناطق شهری بودیم که باید این روند بیش از گذشته طی سال جاری ادامه داشته باشد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه با بیان اینکه بسیاری از ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاهای شهرستان با بهانه ساخت گلخانه انجام می شود، تاکید کرد: احداث شهرک های گلخانه ای با توجه به نزدیکی بازار مصرف، استفاده کم از آب و بهره وری بالا یک ضرورت است.

توکلی ادامه داد: اداره جهاد کشاورزی شهرستان ری به همراه بانک های عامل و سایر دستگاه های اجرایی باید با اعطای تسهیلات و تسهیل روند صدور مجوز زمینه ایجاد شهرک های گلخانه ای را در شهرستان ری فراهم کنند.

جلسه ستاد ساماندهی پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز شهرستان ری امروز چهارشنبه با حضور حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان و جمعی از مسئولان اجرایی شهرستان در فرمانداری برگزار شد.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران قرار گرفته است.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.