مسعود مختاری در حاشیه بازدید از روند آماده سازی بسته‌های حمایتی معیشتی طرح محرومیت زدایی که با همراهی مسئولان و اعضای شورای اسلامی شهر قدس انجام شد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، آسیب‌های اقتصادی و معیشتی این بیماری در جامعه و در پیش بودن ماه مبارک رمضان، شهرداری و شورای اسلامی قدس برای شرکت در رزمایش همدلی به میدان آمده‌اند.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و شهرداری قدس با همیاری شورای اسلامی شهر قدس اقدام به تهیه و آماده سازی ۵۰۰ بسته حمایتی اقلام مواد غذایی و مواد بهداشتی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال کرده است و این بسته‌ها طی روزهای آینده توزیع خواهد شد.

شهردار قدس بیان داشت: طی هماهنگی‌های صورت گرفته در قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان قدس و نهادهای حمایتی مربوطه مبنی بر شناسایی خانواده‌های نیازمند، این بسته‌های حمایتی با هماهنگی با ائمه جماعات مساجد شهر قدس به صورت مسجد محور و محله محور توزیع خواهد شد.

مختاری گفت: علی رغم تمام مسائل و مشکلات مالی، اما با تقدیم لایحه طرح تأمین بسته‌های معیشتی حمایتی به صحن شورای اسلامی شهر قدس، اعضای شورای اسلامی با نهایت همکاری، همدلی و استقبال این طرح را به تصویب رساندند.

وی تصریح کرد: شهرداری قدس طبق احساس وظیفه خود در کنار سایر مردم، خیرین و مسئولان تا حد توان در این طرح و همکاری با قرارگاه محرومیت زدایی مشارکت خواهد کرد و امیدواریم با این اقدامات بخش بسیار کوچکی از مشکلات مردم رفع شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.