رییس شورای اسلامی کلانشهر تبریز بر ضرورت تامین و توجه به امنیت جانی نیروهای خدمات شهری و پاکبانان در حین انجام وظیفه تاکید کرد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، شکور اکبرنژاد در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به فوت یکی از پاکبانان در تصادف با خودرو، اظهار کرد: برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقات ناگواری باید هر اندازه که می توانیم در خصوص امنیت کارگران زحمت کش و پاکبانان، زمینه سازی نماییم.
اکبرنژاد گفت: تامین معیشت، توجه به سلامت جسمی و ارتقا و تقویت خدمات ارائه شده به کارگران و بحث های بیمه ای آنان باید همواره مورد توجه باشد.
وی در ادامه با تسلیت و تبریک شهادت مدافع حرم، شهید فرهنگی، افزود: استقبال از این شهید والا مقام نشان دهنده وجود روحیه شهادت و ایثار در بین مردم ماست.
رییس شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه با گرامیداشت روز بزرگداشت علامه طباطبایی و روز کتابخوانی، پیشرفت و ترقی هر جامعه ای را نتیجه توجه به کتاب و اندیشه دانست.
گفتنی است در جلسه امروز شورای شهر تبریز، مهندس ایرج شهین باهر  شهردار کلانشهر تبریز گزارشی از شهرداری تبریز را به شورای شهر تبریز اراىه می کند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.