به گزارش ایرنا، سیدعلی اکبر میر وکیلی روز یکشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به حوزه ورزش در کلانشهر کرج افزود: طبق طرح تفصیلی باید 2 میلیون 944 هزار و 120 متر مربع فضای ورزشی در کرج محقق شود.
وی با اشاره به اینکه در سراسر کشور متولیان ورزشی سالن های ورزشی را به بخش خصوصی واگذار کرده اند، افزود: هزینه نگهداری این اماکن ورزشی برای شهرداری کرج سالانه حدود 5 میلیارد تومان است .
رحیم خستو سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در این نشست گفت: مهمترین کار شهرداری تحقق عدالت اجتماعی بین شهروندان است .
وی افزود: بسیاری از مناطق کرج حاشیه نشین هستند که اگر اماکن ورزشی و فرهنگی به بخش خصوصی واگذار شود و این سنت به وجود بیاید مناطق محروم آسیب می بینند.
خستو بیان کرد: اقشار ضعیف جامعه نیاز به حمایت دارند و دراین صورت بخش های فرهنگی تنها با حمایت مدیریت شهری می تواند به محرومان خدمات دهی کنند.
این عضو شورا گفت: برای واگذاری اماکن ورزشی و فرهنگی به بخش خصوصی می بایست معیار وجود داشته باشد.
محمد حسین خلیلی عضو دیگر شورای اسلامی شهر کرج در این نشست برافزایش بودجه بخش فرهنگی و ورزش شهرداری کرج تاکید کرد.
وی افزود: بخش خصوصی در این زمینه می تواند کار را پیش ببرد و وظیفه ما نیز این است که تمام تلاش را برای بهبود زندگی مردم به کار بگیریم.
خلیلی با اشاره به اینکه در کلانشهر کرج اماکنی مانند مساجد، مدارس، دانشگاه ها و غیره وجود دارد که می توان از فضاهای آنها برای ورزش و فرهنگ مردم استفاده کرد، اظهارداشت: برنامه ریزی در این خصوص و اینکه بررسی وضعیت این موضوع ضروری است.
عباس زارع عضو شورای اسلامی شهرکرج گفت: وضعیت امکانات و فضاهای ورزشی و فرهنگی بررسی شود.
وی افزود: شهرداری باید به سمتی برود که هزینه نگهداری را کاهش داده و مطمئن شوند که واگذاری این امکان به بخش خصوصی هزینه ای برای مردم در بر نخواهد داشت.
7410/ 6155 خبرنگار:مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.