موسی احمدی روز چهار شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون برای ۴۶ واحد متخلف عرضه و نگهداری محصولات بهداشتی پرونده تخلفاتی تشکیل شده است.
وی بیان کرد: در راستای اجرای طرح بازرسی از انبارهای و واحدهای عرضه کننده توسط ۲۸۶ گشت مشترک  از داروخانه‌ها، فروشگاه‌های فروش تجهیزات پزشکی، انبار شرکت‌های فروش تجهیزات پزشکی بازرسی به عمل آمد.
رییس اداره صنعت، معدن و شهرستان ری خاطرنشان کرد: در این بازرسی‌ها ۹۷ هزار و ۸۶۰عدد ماسک، ۵۱۵هزار و ۸۸۵ جفت دستکش، ۳۲۲هزار و ۱۲۳ لیتر الکل، ۲۵ هزار و ۴۴۰ کیلوگرم متانول، ۳۹ هزار و ۷۰۰ لیتر آب اکسیژنه کشف شده است.
این مسئول عنوان کرد: ارزش این کشفیات که از ابتدای شیوع کرونا به ثبت رسیده است، بیش از ۴۱ میلیارد و ۸۸۲ میلیون ریال بوده که دلیل عمده تخلفات شامل گران‌فروشی، اخفا و امتناع از فروش، تقلب و عرضه خارج از شبکه بوده است.
وی تصریح کرد: در بازرسی‌های به عمل آمده ۷۸ میلیون جفت دستکش کشف شد که با توجه به عدم احراز هرگونه تخلف تحویل نمایندگان شبکه بهداشت و درمان شده است.
رییس اداره صنعت معدن تجارت شهرستان ری درپایان گفت: بازرسان سازمان تعزیرات حکومتی، اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف به‌طور مستمر در بازار گشت‌زنی دارند و گزارش‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.  
شهرستان ری با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر درجنوب استان تهران واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.