به گزارش روز سه‌شنبه فرهنگسرای رسانه، مهدی محمدی اظهارداشت: فراخوان این مسابقه از ۲۶ اسفندماه ۹۸ اعلام و تاکنون بیش از ۶۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال ‌شده است.

وی گفت: با توجه به استقبال از این مسابقه، مهلت ارسال آثار تا ۱۵ خرداد تمدید شده است.

محمدی افزود: داوران بخش تصاویر رسانه‌ای مسابقه «جان من ایران من»، سیف‌الله صمدیان، محمد نوروزی، محمد حمیدی‌مقدم، سیدصادق موسوی، ساتیار امامی و احسان رفعتی و داوران بخش نوشتار رسانه‌ای هم یونس شکرخواه، حسن نمکدوست، فریدون صدیقی، گیتا علی‌آبادی و علی‌اصغر محکی هستند.

براساس این گزارش، مسابقه رسانه‌ای و شهروندی «جانِ من ایرانِ من» به ریاست محمد خدادی معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دو بخش کلی «نوشتار رسانه‌ای» شامل یادداشت، مقاله، گزارش، مصاحبه و محتوای تولید شده در فضای مجازی (توییت، وبلاگ و ...) و «تصاویر رسانه‌ای» شامل عکس، گزارش ویدیویی(vlog) و فیلم کوتاه برای دو گروه «اهالی رسانه» و «شهروندان» در هفت محور برگزار می‌شود.

زحمات شبانه‌روزی پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌ها و سایر نهادهای امدادرسان برای مقابله با ویروس کرونا، تلاش‌های شبانه‌روزی نهادهای خدمت‌رسان، صنایع و بخش‌های عمومی که در شرایط اپیدمی کرونا کماکان به مردم خدمت می‌کنند، نوروز باستانی ایرانیان و کرونا از محورهای این مسابقه است.

فعالیت داوطلبانه و جهادی گروه‌های جهادی و نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی برای خدمت‌رسانی به مردم و آسیب‌دیدگان، همدلی و اتحاد مردم در پخش وسایل ضروری بهداشتی به صورت خودجوش، بهبودیافتگان کرونا و ادامه مسیر زندگی و تلاش برای آگاهی بخشی صحیح و تشخیص اخبار غلط و شایعات از دیگر محورهای مسابقه «جان من ایران من» است.

بخش ویژه این مسابقه نیز «شخصیت مؤثر در اطلاع‌رسانی و امیدبخشی در حوزه رسانه» و «برجسته‌ترین رسانه در اطلاع‌رسانی و امیدبخشی در حوزه رسانه» را معرفی و تقدیر می‌کند.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت فرهنگسرای رسانه به نشانی resaneh.farhangsara.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۲۱۲۶۷۰۱۴۸۲ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.