به گزارش روز دوشنبه ایرنا، پویش دوشنبه های ورزشی امروز در سطح منطقه ۱۳ تهران آغاز شد.

این پویش تلاش دارد تا در دوران قرنطینه و کرونا، شهروندان را به موضوع ورزش سوق‌ دهد.

بسیاری از کارشناسان چاقی و کم تحرکی را عامل بیماری می دانند و این روزها با توجه به شرایط کرونایی بسیاری از شهروندان از تحرک لازم برای سلامتی برخوردار نیستند.

  «سجاد سبحانی» معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۳ در باره این پویش گفت: برگزاری پویش اولین دوشنبه ورزشی در خانه با هدف تشویق و ترغیب شهروندان به ورزش است.

وی گفت: این پویش که اولین پویش در دوران شیوع بیماری کرونا و با شعار(ورزش در خانه، گام شمردن) است تا اطلاع ثانوی در منازل شهروندان و با حضور تمامی اعضای خانواده ادامه دارد.

وی افزود: نحوه اجرای این طرح به این صورت است که ورزشکاران ایستگاه های فعالیت بدنی و علاقه مندان در تمامی رده های سنی با شرکت در چالش (هر ایستگاه، یک قهرمان) با استفاده از نرم افزار های پیاده روی هوشمند، فعالیت خود را از ۳ هزار گام آغاز و تا بالاترین تعداد گام به ثبت رسانده و تصاویر خود را به اشتراک می گذارند.        

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۳ اظهار داشت: همچنین با توجه به اجرای طرح فاصله گذاری فیزیکی و اجتماعی، حرکات و موضوعات ورزشی در قالب ارسال ویدئو، پوستر و ...به صورت مجازی و با مشارکت شهروندان ارائه می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.