حسن حقیقی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به افزایش ۱۵ درصدی مصرف آب در روزهای اخیر نسبت به دوره مشابه سال گذشته، توجه شهروندان به صرفه جویی بسیار ضروری و مهم به شمار می رود.
وی خاطرنشان کرد: شیوع ویروس کرونا و خانه نشینی شهروندان موجب افزایش چشمگیر و نگران کننده مصرف آب در روزهای اخیر شده است.
مدیرعامل آبفای  منطقه۶ (شهرری) تاکید کرد: از شهروندان تقاضا می کنیم که در هنگام شست و شوی دستها و رعایت موارد بهداشت فردی در مقابله با ویروس کرونا، از بازگذاشتن پیوسته شیر آب خودداری کنند و مراقب باشند که با مصرف بی رویه آب امکان بهره مندی دیگران از آب را از دیگران سلب نکنند.
این مسئول عنوان کرد: شرکت آب و فاضلاب منطقه۶ ( شهرری) از نخستین روزهای شیوع بیماری کرونا بدون تعطیلی و بی وقفه خدمت رسان مردم بوده است.  
حقیقی یادآور شد: شرکت آب و فاضلاب از جمله شرکت ها و سازمان های مهم خدمات رسانی است که به دلیل اهمیت و نقش آب در زندگی و سلامت مردم و حیاتی بودن امر آبرسانی،حتی در شرایط سخت روزهای شیوع ویروس کرونا، به صورت شبانه روزی و بی وقفه در حال خدمت رسانی به مردم است.
این مسئول گفت: افزوده شدن بر حجم و سختی کار و خدمات شرکت با توجه یکپارچه سازی خدمات آب و فاضلاب و تحویل گیری ۶۷ روستای جنوب تهران با جمعیتی بالغ بر ۴۰۰ هزار نفر از روزهای پایانی سال گذشته از اقدامات مورد توجه و مهم در این حوزه است.
مدیرعامل آبفای  منطقه۶ (شهرری) اضافه کرد: گرچه از سال های گذشته  تلاش ها و اقدامات خوب و ارزشمندی در جهت غیر حضوری کردن خدمات آبفا صورت گرفته است و بخش عمده ی این خدمات به ویژه در حوزه مشترکین به صورت غیر حضوری به مشترکان ارائه می شود اما بخشی از خدمات شرکت همچون نگهداری شبکه تامین و توزیع و رسیدگی و امداد حوادث آب و فاضلاب نیازمند حضور در محل و ارائه خدمات حضوری به صورت شبانه روزی و بی وقفه است.
وی ادامه داد: با وجود شیوع ویروس کرونا و تعطیلی تمامی ادارات، اصناف و مشاغل، شرکت آب و فاضلاب منطقه۶ (شهرری) به صورت شبانه روزی و  بدون وقفه یا تعطیلی، در خط مقدم خدمت به مردم حاضر بود و بخشی از کارکنان این شرکت حتی در روزهای عید نوروز در حال خدمت رسانی به مشترکان بودند و تلاش های ارزشمندی نیز در جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام دادند.
شرکت آب و فاضلاب منطقه۶ تهران- شهرری به ۲۵۰ هزار مشترک آب شهری در پنج منطقه (۱۵- ۱۶- ۱۷- ۱۹- ۲۰) شهرداری تهران و پنج شهر جنوب تهران شامل شهرهای باقرشهر، کهریزک، حسن آباد، قیام دشت، خاورشهر و ۶۷ روستا با بیش از ۲۶ هزار مشترک آب خدمات رسانی می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.