به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ مجید درویشی، ظهر شنبه در حاشیه نشست خبری رزمایش کمک مومنانه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این رزمایش با دستور و تأکیدات مقام معظم رهبری با حضور مردم، معتمدین، خیران و اصحاب رسانه در روزهای آینده آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از هدف‌های کمک مومنانه، فرهنگ‌سازی مواسات با حضور مردم است تصریح کرد: در مرحله نخست این رزمایش ۵ هزار بسته کمک مومنانه تهیه و در بین خانوارهای نیازمند توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان بهارستان با اشاره به شناسایی قریب به ۱۰ هزار خانوار نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا در شهرستان بهارستان افزود: با کمک مردم و خیرین ظرفیت تهیه ۲۰ هزار بسته وجود دارد و طرح مومنانه تا پایان شکست ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.

درویشی با تأکید بر اینکه تمام سعی بر این است که کمک‌ها واقعاً مومنانه و بر اساس رعایت عزّت نفس افراد باشد گفت: ستاد کمک مومنانه شهرستان بهارستان به ریاست امام جمعه شهر گلستان تشکیل شده است و بیشترین تأکید ما بر استفاده از ظرفیت نیروی انسانی است تا شهرستان شور عاشورایی ماهیت اصلی خود را نشان دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران همواره در مشکلات متعدد در کنار مردم قرار داشته و از این پس نیز همواره در پی رسالت اصلی خود در خدمتگزاری به مردم است چرا که سپاه غیر از این ماهیت دیگری ندارد و حلقه وصل سپاه و مردم رسانه‌ها هستند

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.